– promowanie biegania jako aktywnej formy spędzania czasu
– zapoznanie z walorami krajoznawczymi Parku Jana Pawła II
4. Termin i miejsce biegu
– 16 września (niedziela)
– start : godzina 10:00 , otwarcie biura zawodów : 8:30
– start biegu dziecięcego : 9:45
5. Trasa biegu – długość :
5 km – trasa prowadzi przez Park Jana Pawła II, okrążeniem o długości 2,5 km
– okrążenie jest pokonywane przez uczestników dwukrotnie
– bieg ma charakter towarzyski, nie będzie prowadzona klasyfikacja zawodników
– Dystans biegu dziecięcego wynosi 300 metrów
6. Uczestnictwo w biegu
– aby wziąć udział w biegu, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie imprezy.
– organizator nie pobiera opłat od uczestników
– limit uczestników wynosi 250 osób w biegu dla dorosłych oraz 50 osób w biegu dziecięcym –
– decyduje kolejność zgłoszeń
– w ciągu 12 godzin od dokonania zgłoszenia uczestnik otrzyma potwierdzenie mailowe potwierdzające wpis na listę startową
– po osiągnięciu limitu uczestników formularz zgłoszeniowy zostanie zamknięty
7. Zgłoszenia
– w formularzu zgłoszeniowym każdy startujący wypełnia dane niezbędne do weryfikacji (imię, nazwisko, rocznik) oraz podaje e-mail kontaktowy
– osoby, które w dniu biegu nie osiągnęły jeszcze pełnoletności, zobowiązane będą stawić się w biurze zawodów z rodzicem/opiekunem który podpisze zgodę na ich start w biegu
8. Świadczenia
– każdy uczestnik biegu otrzymuje : numer startowy, pamiątkową przypinkę oraz ma możliwość skorzystania ze stanowisk śniadaniowych (w formie szwedzkiego stołu)
– organizator zapewnia oznaczenie trasy
9. Punkty dodatkowe
– uczestnik w biurze zawodów podpisuje oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w biegu
– organizator nie zapewnia opieki medycznej podczas trwania imprezy
Brak dodanych galerii, może wkrótce się pojawią :)